Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Az áruházban történő vásárlás egyúttal az Általános Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.

Jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzítettek alapján, Magyar nyelven kerül megkötésre a szerződés, mely nem minősül írásban megkötöttnek, nem kerül iktatásra, utólag nem elérhető, továbbá nem utal magatartási kódexre. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A webáruház üzemeltetését, technikai karbantartását a megrendelések visszaigazolását, számlázását, csomagolását, átadását a futásszolgálat részére az 1999 óta működő Gumicentrum és Szerviz Bt. végzi.

Az Eladó

Cégnév: Gumicentrum és Szerviz Bt.
Székhely: 4033 Debrecen Veres Péter u. 62.
Adószám: 20266006-2-09
Cégjegyzék szám: 09-06-008279
Közösségi adószám: 20266006
Működési engedély száma: 325/1999
Elektronikus elérhetőség: info"kukac"gumiabroncs-aruhaz.hu ahol a "kukac" a @ jelet szimbolizálja
Telefon: 06 52 415 297, 06 52 533 013, 06 30 9039 755
Fax: 06 52 533 013

Megvásárolható termékek köre

  • Gumiabroncs
  • Motor gumiabroncs
  • Alufelni
  • Acélfelni
  • Egyéb autós kiegészítők

A webáruházban megjelenített termékeket házhoz szállítással, valamint személyesen Székhelyünkön is megvásárolhatja. Az internetes megrendelés esetén a termékek házhoz szállítását a DPD Hungária Kft., esetenként a Magyar Posta Zrt. végzi.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja a megrendelt áru mennyiségétől független.

Figyelem! A házhoz szállítás jelenleg csak Magyarország területére lehetséges!

A házhoz szállítási díjszabásunk minden termékünknél egyedileg kerül megállapításra, ezért az aktuális termékre vonatkozó szállítási díj minden termékünk adatlapján megtalálható a "Szállítási díjak" menüpont alatt.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfát(27%) és a felmerülő termékdíjat, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A kiemelt termékek estében fenntartjuk a jogot az árak változtatására, ill. visszavonására.

A weboldalon található információkat rendszeresen frissítjük, de pontatlanságok, véletlen hibák, elírások előfordulhatnak, melyekért nem tudunk felelősséget vállalni. Az árak a weboldalon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek, kivéve ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást vagy ha ez a megrendelőnek nem felel meg, akkor elállhat a szerződéstől. Az áruházban feltüntetett árlista nem feltétlenül jelent valós készletet. Amennyiben egy termék nincs raktáron, vagy beszerzése elhúzódna, ezt jelezzük a megrendelő felé. A termékeknél megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelnek.

Megrendelés, rendelések feldolgozása

A vásárláshoz nem szükséges a regisztráció.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon: Hétfő-Péntek 8:00-16:00-óráig, Szombaton 8:00-13:00-óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben vagy telefonon visszaigazolja megrendelését (nem azonos a megrendelés leadásakor kapott elektronikus levéllel) illetve azt, hogy mikor került átadásra a megrendelt termék a futárszolgálat részére. A visszaigazolás a megrendelés beérkezését követő 1-2 munkanapon belül történik.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Megrendelés leadásának menete

  • 1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  • 2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, folytathatja a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "Töröl" gomb megnyomásával törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően a "Módosítás" gombra kattintva frissül a kosár tartalma.
  • 3. Megfelelő mennyiség kiválasztása után kattintson a "Megrendel" gombra.
  • 4. Töltse ki a Számlázási és a Szállítási információkat.
  • 5. Válassza ki az Önnek megfelelő átvételi és fizetési módot.
  • 6. Adja meg a tényleges elérhetőségi információit, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, majd ha elfogadja jelölje be az ide vonatkozó jelölőnégyzetet.
  • 7. Kattintson a "Folytatás" gombra.
  • 8. Ellenőrizze le az adatok helyességét és a vásárlás végösszegét.
  • 9. Ha helyesnek találta az adatokat, kattintson a "A megrendelés leadásához kattintson ide!" gombra.

A megrendelés leadását követően összefoglaló emailt kap megrendeléséről.

Ügyfélszolgálatunk megrendelését email-ben, vagy telefonon minden esetben visszaigazolja, ez nem azonos az összefoglaló email-el.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. Hibás emailcím megadása esetén a rendeléshez kapcsolódó email-eket nem kaja meg, ebben az estben keresse ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben továbbra is hibát észlel a megrendelés folyamán, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy keressen meg minket elérhetőségeink egyikén.

Garancia

Az eladó az által eladott termékre a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. A rendelet letölthető itt vagy a következő webcímen (http://autogumi-aruhaz.hu/letoltes/49-2003_rendelet.pdf)

Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Az esetleges sérülést csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a csomag átvételekor a sérülésről jegyzőkönyv készült. Amennyiben a csomagolás sérült és erről nem készült jegyzőkönyv, úgy az ebből eredő kár a vevőt terheli. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak.

Az eladó által eladott termékekre 12 hónap garanciát vállal. Az ettől eltérő garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, illetve a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. A jótállási idő kezdete a számla dátuma és amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is. A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.

A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 4033, Debrecen Veres Péter u. 62. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Személy, kisteherautó és terepjáró gumiabroncsok, valamint alufelnik és acélfelnik esetében a garancia csak akkor érvényesíthető, amennyiben az abroncsot átlagos használati körülmények között üzemeltetik és a felszerelésre valamint az üzemeltetésre vonatkozó előírásokat továbbá a gyártó előírásait betartják. Garanciális igény érvényesítésének feltétele a szakműhelyben történő felszerelés igazolása. A garancia érvényesítésének helye a Gumicentrum és Szerviz Bt. Debreceni telephelye.

Szélsőséges út és használati körülmények esetében a Gumicentrum és Szerviz Bt. fenntartja a jogot a garanciális felelősségének a jelen feltételektől eltérő mértékű szabályozására.

A garanciális igény nem érvényesíthető:

  • nem szakszervízben történő felszereltetésből adódó hibákra
  • helytelen tárolás miatti hibákra
  • a jármű vagy tartozékainak hibája, pl. helytelen futómű beállítás stb. által okozott hibákra
  • a vonatkozó szabványok, és a gyártó által adott előírások figyelmen kívül hagyása miatti, szerelési- vagy üzemeltetési hibákra
  • javított abroncsokra
  • nem a rendeltetés szerinti célra használt abroncsok meghibásodására
  • baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra
  • versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra

Teljes Garancia

A Teljes Garancia fogalma és rendeltetése

A Teljes Garancia egy olyan speciális pluszszolgáltatás személyautó-gumiabroncsokra, mely a gyártási hibából eredő problémákon túl, védelmet nyújt a rendeltetésszerű használat során keletkező külső sérülésekből származó károk esetén is.

Ezek a következők:

  • külső mechanikai sérülések, defektek
  • padkázásból eredő szövetszakadás, nyúlás
  • szándékos rongálás, kiszúrás
  • övnyúlás

A Teljes Garancia nem vonatkozik kisteherautó és terepjáró abroncsokra és az alábbi sérülésekre (a nem rendeltetésszerű használatból vagy a jármű nem megfelelő üzemi állapotából adódó károkra):

  • megfékezett abroncsok
  • túlterhelt abroncsok
  • levegővesztés miatti gyaloglás
  • nem megfelelő légnyomás miatti egyenetlen kopás
  • mechanikai hibák, féloldalas kopások, fűrészfogas kopás
  • szerelésből származó peremszakadás vagy peremsérülés

továbbá nem vonatkozik a gyártási hibából eredő problémákra.

Utóbbit a márka importőre (Continental Hungaria Kft.) vizsgálja meg és bírálja el. Kár esetén nem pénzbeli visszatérítés jár a tulajdonosnak, hanem a megrongálódott gumit cseréli ki valamelyik PEX partner a maradványprofil mélységének arányában.

A Teljes Garancia előnye

A Teljes Garancia kialakításakor az volt a cél, hogy a konkurens márkákkal szemben többletszolgáltatást nyújtson

A Teljes Garancia feltételei és érvényessége

A szolgáltatás igénybevételének feltételei

  • egy garnitúra (4 darab) azonos márkájú és mintázatú szgk. abroncs vásárlása és felszerelése a PEX márkák valamelyikéből - Continental, Semperit, Barum
  • igényeljen mindössze bruttó 1000 Ft-ért Teljes Garancia kártyát
  • számla vagy nyugta kiállítása
  • a teljes garanciának nem feltétele de ajánlott a szervíz periódusokon való megjelenés 5-10-20-30-40 ezer kilométer vagy legalább fél évente
  • a szolgáltatás érvényessége 2 év vagy 3 mm profilmélység

A Teljes Garancia működése

A Teljes Garancia szolgáltatás folyamata az alábbiak szerint történik:

  • A vevő webáruházunkban kosárba rakja a 4 db abroncsot (azonos márka és mintázat a PEX márkák valamelyikéből) a megjegyzés rovatban feltünteti Teljes Garancia szolgáltatás igényét, autója forgalmi rendszámát és aktuális kilóméter óra állását.
  • Ezt követően a megrendelés gombra kattintva, számlázási és szállítási adatai kitöltése után elküldi a megrendelését.
  • Amennyiben az ügyfél termékek postázásáig elérhetőségeink egyikén nem jelzi Teljes Garancia igénylési szándékát, utólag már nem veheti igénybe a szolgáltatást.
  • A vevő vállalja, hogy megrendelésének végösszegéhez a Bruttó 1000-Ft Teljes Szolgáltatás díjat hozzáadjuk, és így kerüljön kiszámlázásra.
  • kereskedő kitölti a Teljes Garancia nyomtatványt - 1. tőpéldány a vásárlóé, - 2. kitéphető példány a kereskedőé, aki ennek alapján fogja tudni figyelemmel kísérni, hogy teljes garancia érvényesítés esetén valóban jogos-e az igény, mely egy internetes adatbázisban kerül rögzítésre. Csak a teljes garanciális igény felmerülése előtt beérkező regisztrált szelvényeket áll módunkban elfogadni!
  • kereskedő kiállítja a számlát
  • ajánlott, hogy a vevő először 5.000 km-nél, majd 10.000 km-nél, később 10.000 km-ként, de legalább félévente megjelenjen ellenőrző vizsgálaton a partnernél
  • a garancia a vásárlástól számított 2 évig vagy 3 mm profilmélységig szól

A félévenkénti ellenőrzés betartása azért fontos, hogy kontrollálható legyen a rendeltetésszerű használat.

Az ellenőrző vizsgálaton az alábbi munkákat kell igény szerint elvégeznie a partnernek:

  • profilmélység mérése
  • kerékcsavarok utánhúzása
  • abroncsnyomás ellenőrzése
  • szükség esetén az abroncs leszerelése, centrírozása

Az ellenőrző vizsgálat díja a PEX partner által meghatározott díj, általában a szerelési díj.

A Teljes Garanciás abroncs kárrendezése

Az alábbiakban, a Teljes Garanciában eladott abroncsok kárrendezését mutatjuk be. Ez a folyamat nem azonos a gyári garanciával, annak ügyintézésére most nem térünk ki. A kárrendezésnél elsődleges alapelv, hogy a biztonságosan javítható abroncsok esetében a javítást kell előtérbe helyezni az abroncs cseréjével szemben.

Javítás esetén az eljárás a következő:

A garancia nyomtatvány érvényességének ellenőrzése után a megrongálódott abroncsot a PEX partner megjavítja.

Szerelési költség az ügyfelet, a javítás a PEX -et terheli. A javítást a nyomtatvány megjegyzés rovatában kell beírni. A javított abroncsra a Teljes Garancia továbbiakban már nem érvényes!!

Csere esetén a következő az eljárás a vevő és a partner között:

A Teljes Garancia szelvény ellenőrzése és a garanciális abroncsra vonatkozó adatok felvétele után a partner lecseréli az abroncsot. A felszerelt abroncs szerelési díja mindenképpen a vevőt terheli, de a partner döntése lehet, hogy kér-e szerelési díjat. A vevő a profil-mélység függvényében az alábbi kedvezménnyel csökkentve fizeti ki a csereabroncsot:

  • 8 mm vagy annál nagyobb profilmélység esetén 100%
  • 7 mm esetén 80%
  • 6 mm esetén 60%
  • 5 mm esetén 40%
  • 4 mm esetén 30%
  • 3 mm esetén 10%

Az elszámolási ár - amiből a kedvezményt számítani kell - mindenkor az aktuális termék lista ára.

A Teljes Garancia érvényesítése a PEX hálózatban

A vevő élhet eme jogával is, de mindenképpen nagyobb körültekintéssel jár el a PEX Partner. További információért, keresse fel a Pneus Expert oldalát itt vagy a következő webcímen (http://www.pneus-expert.hu/).

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) törvény letölthető itt vagy a következő webcímen (http://www.szilagyigumi.hu/letoltes/17-1999.pdf)

A Gumicentrum és Szerviz Bt. a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Gumicentrum és Szerviz Bt. Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Gumicentrum és Szervíz Bt. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Visssza a főoldalra

Szerzői jog © 2018 Gumicentrum és Szerviz Bt.